نوشته شده توسط : دکتر ستایش

دکتر آرميتا آقاپور

 

دکتر آقاپور با با داشتن بیش از بیست سال سابقه کاری و درمان روزانه بیش از ۲۶ بیمار و فعالیت در مطب شهرارا و مطب رازی،در حوزه جوان سازی و زیبایی و لیزر و استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها بهترین و کامل ترین شیوه درمان را برای هر بیمار استفاده می کنند.


بوتاکس ممکن است در برخی موارد برای درمان عضله ای که باعث بسته شدن پلک می شود استفاده شود. این می‌تواند به ماهیچه‌های حرکتي چشم و پلک اجازه دهد و در نتیجه یک لیفت چشم ظریف را فراهم کند. ممکن است از چندین نوع لیزر درمانی برای سفت‌تر کردن پوست پلک فوقانی و همچنین بافت زیرین استفاده شود.

 

نه دلیل برای پف کردن پلک

 

پف پلک بیشتر به دلیل پیری پوست ایجاد می شود. با افزایش سن، بدن شما کلاژن کمتری تولید می کند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این کار بافت پوست شما را ضعیف می کند و باعث می شود وزن پوست پلک شما را تحمل نکند.

به غیر از افزایش سن، عوامل دیگری که در ایجاد پف پلک نقش دارند عبارتند از:

  • سیگار کشیدن
  • کمبود خواب
  • قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید
  • اختلال در عملکرد تیروئید
  • آسیب به صورت یا چشم
  • استرس اکسیداتیو
  • آلرژی
  • بیماری سینوسی

 

PLEXR

 

Plexr یک جایگزین درمانی غیر جراحی برای کمک به درمان ضایعات پوستی و سفت کردن پوست است. این درمان با نقاط ایجاد شده توسط دستگاه Plexr برای تصعید (تغییر از جامد به گاز) سلول های سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود. یک ماه قبل و بعد از درمان باید از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید اجتناب شود.

انجام درمان پلکسر و عوارض جانبي

 

زمان درمان، از جمله کرم بی حس کننده موضعی، بسته به ناحیه درمان ممکن است 20 تا 60 دقیقه باشد. ممکن است یک تا سه درمان برای هر ناحیه در فواصل 6 تا 8 هفته مورد نیاز باشد. این درمان با نقاط ایجاد شده توسط دستگاه Plexr برای تصعید (تغییر از جامد به گاز) سلول های سطحی پوست بدون خونریزی یا آسیب به بافت اطراف انجام می شود.

پس از درمان، نواحی تحت درمان قرمز همراه با تورم خواهند بود. در محل هر نقطه، پوسته کربنی وجود خواهد داشت که به جز برای استتار به مدت 7 روز نباید به آن دست زد. شما باید ناحیه تحت درمان را تمیز، خشک و محافظت شده از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا منابع مستقیم گرما برای حداقل 30 روز نگه دارید.

برای هفته بعد کرم هایی به شما داده می شود که می توانند به روند بهبودی کمک کنند. عوارض جانبی غیرمعمول شامل عفونت، اسکار یا تغییرات رنگدانه است. برای جلوگیری از چنین عوارضی رعایت توصیه های مراقبتی پس از آن ضروری است.

مزاياي درمان پلکسر

 

پلکسر یک درمان موثر برای افرادی است که دارای پوست اضافی در پلک بالا و پایین، خطوط ریز و پوست آسیب دیده از نور هستند. این درمان روی هر نوع پوستی قابل انجام است. این روش شامل بریدن پوست یا بخیه نمی شود به این معنی که زمان بهبودی سریع تر است. این یک گزینه عالی برای افرادی است که برای جراحی پلک آماده نیستند یا برای کسانی که برای بلفاروپلاستی جراحی مناسب نیستند.

دکتر آرمیتا آقاپور با سالها سابقه در زمینه زیبایی و جوان سازی یکی از بهترین و شناخته شده ترین پزشکان زیبایی در تهران هستند. ایشان پس از پایان تحصیلات خود در رشته پزشکی دانشگاه شیراز و گذراندن دوره های پوست و مو و زیبایی و اخذ سرتیفیکیت متعدد از شرکتها و مراکز آموزشی معتبر در زمینه انواع لیزر و جراحیهای سرپایی و تزریقات زیبایی آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشند.

 

اطلاعات تماس

 

آدرس: تهران، شهرآرا پاتریس لومومبا، نبش کوچه نوزدهم غربی، ساختمان پزشکان، پلاک ۱۸۲طبقه اول

شماره تماس: ۸۸۲۸۸۱۶۸

منبع:https://dr-aghapour.com/

 





:: برچسب‌ها: دکتر آرميتا آقا پور , متخصص پوست و مو , زيبايي و جوانسازي پوست , ليزر و زيبايي , مزاياي درمان پلکسر ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: